torsdag 11 juni 2009

Jisses.. Jag blir bara sämre o sämre med uppdateringar.

















Jisses.. Jag blir bara sämre o sämre med uppdateringar.



Japps vad kan jag skylla på?? Jag har haft mycket att göra precis som alla andra ;).








Det får bli en sammanfattning av maj enligt vad som står i min kalender ;P


MAJ

  • Varit på Malmö Högskola på ett seminarium
  • Fyllt 19 år
  • Körlektion*3 ggr med Camilla =)

  • Prov i rättskunskap,geografi, psykologi

  • Redovisning i svenska, religion, projektarbete och samhälle.

  • Inlämning av projektarbete

  • Träffat Stina * 4 ggr

  • Gått på riskettan

  • Haft lärarmiddag

  • Haft bal

  • Varit på The Studio och blivit fotad
JUNI

  • Haft körlektioner med Camilla
  • Träffat Stina

  • Varit på studentfester

  • Tagit studenten


























































1 kommentar:

Anonym sa...

nu tkr jag du ska ladda upp ett nytt inlägg (a)